A diffarenza trà i materiali ixpe è xpe è i so spazii d'applicazione

Sta volta, tutti parleranu di e differenze è i campi d'applicazioneixpeè materiali xpe.
U metudu di cross-linking ixpe hè irradiatu da un acceleratore di elettroni.Xpe hè chjamatu scuma chimicamente reticulata.A cross-linking hè ottenuta aghjustendu un agenti di reticulazione chimica (DCP).Hè u statu molekulari prima è dopu à cross-linking.L'effettu di cross-linking hè Ghjoca un rolu vitale in u funziunamentu di a scuma.
U stessu puntu:
1. Cache - scuma semi-rigida, chì ùn perderà u so funziunamentu uriginale dopu avè un forte impattu.Adupratu principalmente in strumentazione, imballaggio di semiconduttori è altri campi.À u listessu tempu, pò ancu esse usatu in a fabricazione di l'equipaggiu protettivu di sport è i prudutti di divertimentu.
2. Prestazione di furmazione - forte resistenza à a temperatura, bona duttilità, densità simmetrica, ponu ottene una furmazione prufonda, cum'è a furmazione di vacuum è termoformazione, è pò esse usata per l'armarii di volatilizazione di l'aria condizionata di u veiculu, i parti interni è i materiali suprani di i scarpi, cum'è u tettu di u veiculu, etc. .
3. L'isolamentu di u sonu - cù a funzione di assorbimentu di u sonu è di riduzzione di u sonu, hè adattatu per aerei, veiculi ferroviari, veiculi, mutori in l'ambiente è altri equipaghji di sonu forte è materiali di assorbimentu di sonu è insulazione di u sonu.
4. Insulazione termale - a so struttura di bolle individuale dilicata pò riduce in modu efficace u scambiu d'energia causatu da a cunvezione di l'aire, adattatu per fà tubi d'insulazione termale è pannelli d'insulazione termale.Inoltre, u rendiment anti-condensation hè ancu cunsideratu, chì hè assai adattatu per i frigorifici.Materiali d'insulazione cum'è climatizzatori è magazzini friddi
a diffarenza:
1. Apparizione
A superficia di xpe hè ruvida è e bolle sò più grande
ixpe hà una superficia liscia è picculi bolle
2. Specifications Material
L'xpe più sottile pò esse solu 3mm;l'ixpe più sottile pò esse 0,2 mm
3.ixpe pò esse aghjuntu à l'internu cum'è una scuma antistatica permanente, è xpe ùn pò micca fà cù scuma antistatica permanente.
4. Quattru punti sò mintuvati sopra.A stessa densità ixpe funziona megliu cà xpe in ogni puntu
5. U costu di ixpe hè più altu ch'è di xpe
Campu d'applicazione
1. Industria Packaging
Strumenti, semiconduttori, vetru high-end, prudutti ceramichi è altri imballaggi resistenti à i scossa, strati anti-buffer di diversi materiali compositi.
2. Industria di migliurà a casa
Utilizà u metudu compostu eterogeneu.isolamentu di u sonu di a porta;assorbimentu di scossa di u pianu.Mutu;divano.fodera di u schienale;sigillatura di mobili.
3. Industria di climatizazione
Pipa isolante.insulazione di u muru internu di l'unità interna;insulazione di pipeline di climatizazione cintrali, etc.
4. Industria di l'automobile
Metudu compositu eterogeneu per e porte.Carrozzeria di u veiculu.Fodera flessibile o semi-flessibile di u sediu;isolante morbidu superiore.internu caldu;insulazione di a seconda linea di u cappucciu di u mutore;aria condizionata internu.guarnizioni sismiche;coperture di vitture in regioni friddi, etc.
5. Industria di l'articuli di sport
Ogni tipu di attrezzatura protettiva.Tappeti.Tavole da surf.Giacche di salvataggio di piscina è rivestimenti di strati protettivi di l'equipaggiu variu.
6. Industria di custruzzione
U tettu adopta un metudu compositu eterogeneu.Isolamentu di u muru.A prova di umidità.Isulamentu termicu;isolamentu acusticu di u muru internu.bluccatu di l'acqua;bluccatu di basi di acqua.
7. Industria di l'ingenieria civili
Anti-infiltrazione di basa;insulazione di cimentu à grande scala è mantenimentu di l'acqua;sigillatura anti-infiltrazione di joint, etc.
8. Corpu di nave
insulazione di u muru internu;tubi isolanti, etc.
9. Campu militari è prudutti di divertimentu outdoor
Tende calde.Cuscini per dorme da campeghju.Tappetini da picnic, etc.
10. Agriculture
Varietà di rivestimenti d'insulazione di serra.


Tempu di Postu: Aug-04-2022