Chì sò e caratteristiche di a scuma IXPE?

A schiuma di poliuretanu IXPE hè un novu tipu di materiale d'insulazione termale fattu di polipropilene (PP) è spuma di poliuretanu di gas di diossidu di carbonu.

A so densità relative hè cuntrullata à 0.10-0.70g/cm3, è u gruixu hè 1mm-20mm.

Havi una bona resistenza à u calore (a temperatura ambiente massima di l'applicazione hè di 120%) è l'affidabilità di specificazione di i prudutti d'alta temperatura, cù una strata di superficia docile adattata, un eccellente adattabilità di riscaldamentu à microonde è biodegradabilità.

IXPE (polietilene cross-linked), cunnisciutu ancu cum'è schiuma di ponte, pò aghjustà a forza è u grossu molle arbitrariamente, u pesu ligeru, hè insustituibile per altri materiali di schiuma di poliuretano, pò esse stampatu in compressione, è pò ancu esse pruduciutu ignifuge, adattatu per sport. prutezzione , sacchetti di pelle, veiculi, aerospaziale, custruzzione di ingegneria, scarpi, ghjoculi chjuchi, aria condizionata cintrali, tubi d'insulazione di petroliu crudu, etc.

Funzioni cunnessi:

L'insulazione termale - a so struttura di bolle chjuca indipindente pò ragiunà riduce u scambiu di energia causata da a cunvezione di l'aria, è hè adattatu per fà tubi d'acciaio d'insulazione termale è pannelli d'insulazione termale.

E cunsiderendu l'acqua condensata, hè assai adattatu per i materiali d'insulazione di l'ambiente naturale umitu, cum'è frigoriferi, climatizzatori cintrali è magazzini congelatori.

Insulazione acustica - cù l'assorbimentu di u sonu è l'effetti di riduzzione di u rumore, hè adattatu per l'insulazione di u sonu è i materiali di assorbimentu di u sonu in aeroporti, locomotive, veiculi, mutori è altri equipaghji meccanichi di rumore forte è ambienti naturali.

Molding - una forte resistenza à a temperatura, una bona prestazione plastica, densità relativa simmetrica, pò cumplettà a forma di pusizioni profonda cum'è a macchina di stampaggio di plastica è a termoformatura, pò esse aduprata per l'armarii volatili di l'aria condizionata di l'automobile, i tetti di pressione di i veiculi è altre parti interni di l'automobile è u nivellu di materiale di scarpa crudu. materiali.

U materiale buffer hè una scuma di poliuretano semi-rigidu, chì ùn perderà micca e so caratteristiche originali.Hè principarmenti utilizatu in industrii cum'è strumenti, imballaggi di materiale semiconductor, etc., è pò ancu esse facilmente furmati usendu per l'industria di l'attrezzatura di prutezzione sportiva è l'industria di u mobili.

Inoltre, IXPE hà ancu e caratteristiche di non-tossicu, senza odore, resistenza à a droga, resistenza à l'acidu è alkali, resistenza à l'acidu, resistenza à l'alogenu è altri sustanzi chimichi.Hè faciule da pruduce è processà, è pò esse tagliatu à vuluntà per scuntrà diverse materie prime.Cum'è una nova generazione di alta efficienza, prutezzione di l'ambiente è risparmiu d'energia, e materie prime amichevuli di l'ambiente anu ampi prospettivi di sviluppu.


Tempu di post: Jul-08-2022