Cosa hè a schiuma IXPE?

A schiuma IXPE hà una larga gamma di applicazioni.In generale, per EVA cù u cuntenutu di formatu di butadiene menu di 5%, u so equipamentu meccanicu hè film plasticu, filu è cable, plastiche di ingegneria mudificate LDPE, adesivi, etc.;U cuntenutu di formatu di butadiene hè menu di 5% ~ 10%.I prudutti EVA sò film plastichi, etc.;EVA cun cuntenutu formatu di butadiene menu di 20% ~ 28% hè adattatu per adesivi hot melt è prudutti di rivestimentu;U cuntenutu di u formatu di butadiene hè più altu di 5% ~ 45%, prudutti impurtanti Per film plasticu (cumpresu film agriculu) è piastra plastica, trasfurmazioni di muffa d'iniezione.Prodotti di gomma è plastica, prudutti d'isolamentu termale di poliuretanu, adesivi hot melt, etc.

1. Film plasticu.Fogli è prudutti stratificati: cù sigillatura, adesività, flessibilità, plasticità forte, tippu di strettu, adattatu per film di imballaggio in plastica, film plasticu di film termoretractile, film agriculu, film d'imballaggio di l'industria alimentaria, strata Pò esse usatu per a capa interna di gomma isoprene laminata film plasticu.

2. Strumenta generale: Hà i vantaghji di a flessibilità, a resistenza à u cracking di stress termicu in l'ambiente ecologicu, è a bona resistenza à u clima.Hè adattatu per e materie prime di produzzione industriale, cum'è i rivestimenti di cavi in ​​l'ingegneria di l'installazione di l'energia, i pezzi di ricambio per l'apparecchi domestici è i sigilli di gomma di a finestra.

3. I bisogni di ogni ghjornu includenu cartoleria, ghjoculi, cuscini, gasa, coperchi di contenitori ermetici, ghjochi di basketball di plastica EVA, etc.

4. I decoru di vittura includenu ammortizzatori.Paraurti.Decorazioni interni è esterni di vittura, etc.

5. Prudutti d'isolamentu termale di poliuretanu: utilizate pantofole di spuma di plastica, sandali, materiali di custruzzione, etc. per l'insulazione termale di poliuretanu.L'insulazione di poliuretanu di trasfurmazioni di stampi à iniezione hà diverse parti di produzzione industriale, suole di scarpi di donna, adesivi hot melt, etc.

Automobiles.Aria condizionata centrale.Frigori di casa.Congelatori.Apparecchi elettrici per a casa.Refrigerazione ingegneria di custruzzione, etc.

Pannelli di mobili per i prudutti di cinta di schiuma: magazzini friddi à congelazione rapida.Opere di custruzzione à prova di friddu.Tettu ligeru.materie prime insulanti per a custruzzione di l'ingegneria è altri prughjetti;sedi di vittura.parte interna.tettu.cuscinetti di pedi.materie prime piattu baffle;prudutti elettrici.Dashboard di vittura machinatu di precisione.L'imballazione esterna di i schedarii di cache di qualità sismica è altri strumenti sperimentali è altri prudutti di tecnulugia digitale.Parti elettroniche di l'automobile.L'aria condizionata ùn attiva micca e parti accessori.Materie prime per l'insulazione in u friddu.File cache chjusu per l'equipaggiu industriale.Parti di caldura, vari strumenti è equipaghji.Strumenti CNC diagnostichi è terapeutichi.Imballaggio esternu è rivestimentu di strumenti di prova, cartoleria.Ghjochi intellettuale Lego, etc.


Tempu di post: Jul-08-2022