Chì ghjè a diffarenza trà spuma è spugna?

A diferenza hè sempre tamanta.

Caratteristiche di a schiuma EVA: Impermeabile: struttura di cellula di schiuma chiusa, senza assorbimentu di umidità, impermeabile, eccellenti prestazioni impermeabili.

Resistenza à a corrosione: resistente à a corrosione chimica cum'è marina, oliu vegetale, acidu, alkali, etc., antibacterial, non tossicu, inodore, è micca contaminante.

Rendimentu di u prucessu: senza articulazioni, faciule da cumpressà, tagliate, colla, cater è altre pruduzzione è trasfurmazioni.

Resistenza à a vibrazione: alta resistenza, alta resistenza di supportu, alta duttilità, bona resistenza à u shock è ammortizzamentu.

Isolamentu termicu: isolamentu termicu, isolamentu termicu, antigelu, temperatura ultra-bassa, prestazioni eccellenti, resistenza à u fretu è resistenza à u sole.

Isolamentu termicu: i buchi di bolle chjusi, l'insulazione di u sonu è l'effettu di riduzzione di u rumore hè assai bonu.

Spugna è bolle EVA.

Differenza: Spugna PVA: L'emulsione acrilica hè a reazione di condensazione di l'emulsione acrilica è u cuntenutu di formaldeide, hè un solidu amorfu biancu latte o giallu giallu.

U puntu di fusione hè più altu ch'è quellu di l'acetale omologu (140 ~ 150 ℃), a forza di compressione, a rigidità è a forza sò alti, è u rendiment di ligame hè eccellente;hè bonu in a resistenza à l'usura è l'insulazione di l'equipaggiu elettricu;bona resistenza à l'acqua è a corrosione, bona resistenza à l'alkali.

Infiammabile, fumu neru da u tubu di scarico.

Melting and dripping, cun odore speciale.

Bubble cotton: alta densità relativa, forte assorbimentu d'acqua, cuttuni bolle più duru, bona duttilità, bona resistenza à l'usura, micca faciule da graffià, micca faciule da scrub, micca faciule da desquamate.

Dopu chì e particeddi è u liquidu entranu in u burbugliu di a bolla, ùn hè micca faciule per cascà o stringhje à vuluntà, è hà una bona capacità di chjude.

U cuttuni di bolle hè un materiale elastomeru di struttura porosa, chì hè fatta di cola speciale di resina fenolica cù riflessione di reticulazione chimica.

Havi un assorbimentu d'acqua evidenti in a molécula.

A sfarenza di a spugna di urethane ordinaria, a schiuma di cloruru di polivinile hà un altu assorbimentu di l'acqua, è u fenomenu capillare hè causatu da i pori meandri, chì dà un ghjocu cumpletu à a bona assorbimentu di l'umidità è à e proprietà di bloccaggio di l'acqua.


Tempu di post: Jul-08-2022